7 תשובות
למה שתתחרט על זה בעתיד מה תפסיד.
שואל השאלה:
אני פחדן אפס
אנונימי
חיים פעם אחת תעשה את זהה
שואל השאלה:
אעאעאעה
אנונימי
שואל השאלה:
היא פשוט ישבה קודם לבד והייתי יכול לפנות אליה והחמצתי את זה כי פחדתי
אנונימי
תעשה את זה אין לך מה להפסיד בהצלחה
כן ספר לי על זה
בהצלחה וזה שטויות תכלס
תזכור שאתה עושה מזה סיפור יותר גדול ממה שזה