4 תשובות
שואל השאלה:
אבל אני עליתי המון במשקל וזה מאוד מפריע לי ברמה שאני יותר לא מסתובבת עם הבגדים שאני אוהבת
שואל השאלה:
וחוץ מזה הצרבת הזו ממש כואבת וגם העניין הנפשי מאוד קשה
תלכי ליועצת מזון נראה לי ככה קוראים לזה
אכילה בלילה/המאנצ'ים האלה בלילה
עדיף לא לממש את זה כי זה אחד הדברים שהכי גורמים להשמנה ואם בכל זאת ממש בא לך לאכול משהו אז תחתכי פירות/תעשי סלט ירקות
אנונימי
באותו הנושא: