7 תשובות
כן אני ממליצה מאוד
מאוד אהבתי אותה, אישית אני מת על סדרות שאני מסיים פרק ואני חושב על זה, וקרה לי המון בסדרה הזו (גם כי יש המון דיבור על פילוסופיה ומוסר, וגם כי אלה החיים שלאחר המוות).
טובה, אני אהבתי אותה.
FML
כן סדרה ממש נחמדה וקלילה
התחילה נהדר אבל הידרדרה מאמצע העונה השלישית לדעתי
שואל השאלה:
על מה זה בערך מדבר?
על מישהי שמתה שעברה לגן עדן והתחלפה עם מישהי שיש לה אותו שם פרטי ואותו שם משפחה. מי שמסופר עליה היא "רעה" וזאת שהתחלפה איתה "טובה" ונשלחה בטעות לגיהינום.
מפה אני לא מספרת כי זה ממש מפתיע ותגלי את זה בעצמך כשתראי :)