7 תשובות
פעם הבאה תלכי איתה.
שואל השאלה:
ברורר הצעתי לה מההתחלה אבל היא הולכת עם בנים
ברורר הצעתי לה מההתחלה אבל היא הולכת עם בנים
אם את יודעת שתרגישי רע אז פשוט תלכי איתה
אני חושבת שרוב הזמן דווקא יותר כיף עם חבורה של בנים עם בנות ולא רק בנות
אני חושבת שרוב הזמן דווקא יותר כיף עם חבורה של בנים עם בנות ולא רק בנות
שואל השאלה:
אבל זה בת 1 וארבעה בנים וכאילו בבגד ים ויש לי חזה לא קטן
אבל זה בת 1 וארבעה בנים וכאילו בבגד ים ויש לי חזה לא קטן
^אז תלכי עם בגד ים שהוא פחות חשוף בחזה
בכל מקרה תחשבי על זה ככה שאת תלכי לים עם הבנות ובכל מקרה יהיו שם בנים אז מה זה משנה חזה או לא חזה
בכל מקרה תחשבי על זה ככה שאת תלכי לים עם הבנות ובכל מקרה יהיו שם בנים אז מה זה משנה חזה או לא חזה
את ממש לא צריכה להרגיש רע היא קבעה כבר עם הבנים ולא נראלי שאמרה לך אז זכותך ללכת עם אחרות ולהנות גם אם תראי אותה אפשר לדבר איתה גם ככה
תגידי לה את האמת
באותו הנושא: