13 תשובות
הגיוני
הגיוני, אתה לא מוכן עדיין למערכת יחסים חדשה אז
הגיוני.
תבין שיש סיבה לזה שנפרדתם וכנראה שאתה מתגעגע לרגעים ולזכרונות ולא אליה, תשקיע במי שאיתך כרגע, אין טעם לחזור על טעויות העבר מפה תסתכל רק על העתיד שלך עם הבת זוג הנוכחית.
חבל שזה רק יסיח את דעתך ממי שאתה כרגע אוהב באמת ותפגע בה...
תבין שיש סיבה לזה שנפרדתם וכנראה שאתה מתגעגע לרגעים ולזכרונות ולא אליה, תשקיע במי שאיתך כרגע, אין טעם לחזור על טעויות העבר מפה תסתכל רק על העתיד שלך עם הבת זוג הנוכחית.
חבל שזה רק יסיח את דעתך ממי שאתה כרגע אוהב באמת ותפגע בה...
שואל השאלה:
אבל עבר הרבה זמן באמת עברתי תהליך מאוד קשה מלקום ממיטה בלי חשק וכו אבל עדיין יש רגעים כאילו של געגוע
אבל עבר הרבה זמן באמת עברתי תהליך מאוד קשה מלקום ממיטה בלי חשק וכו אבל עדיין יש רגעים כאילו של געגוע
אנונימי
המוח שלך מבין שעבר אבל הלב שלך עדיין חושב שזה היה טוב.
מה שהיה היה אתה צריך להסביר לו שהוא צריך להתקדם
מה שהיה היה אתה צריך להסביר לו שהוא צריך להתקדם
שואל השאלה:
אני חשבתי שאולי צריך להגיד לבת זוג הנוכחית את הסיטואציה
אני חשבתי שאולי צריך להגיד לבת זוג הנוכחית את הסיטואציה
אנונימי
שואל השאלה:
או הפסקה קטנה או משהו?
או הפסקה קטנה או משהו?
אנונימי
או שפשוט תגיד לה שאתה לא מוכן לזוגיות כרגע ותמנע פגיעה גדולה יותר בעתיד?
שואל השאלה:
אולי זה ישמע שיש לי פיצול אישיות או משהו אבל אני כן רוצה את הבת זוג הנוכחית פשוט יש הקטע הקטן שמתגעגע כי אני באמת לא רוצה לפספס אותה
אולי זה ישמע שיש לי פיצול אישיות או משהו אבל אני כן רוצה את הבת זוג הנוכחית פשוט יש הקטע הקטן שמתגעגע כי אני באמת לא רוצה לפספס אותה
אנונימי
אתה פשוט לא חושב על הבת זוג הנוכחית שלך אל תמציא דברים.
שואל השאלה:
ממה אתה מסיק את זה?
ממה אתה מסיק את זה?
אנונימי
אני במצב דומה לשלך
הייתי עם מישהי חצי שנה ועברו חודשיים והתחלתי לצאת עם מישהי אחרת
אני לפעמים מתגעגע לאקסית, אבל אני חושב שאם אכיר ואפתח את הקשר עם החדשה בסופו של דברים התהפכו ואתגבר לגמרי על האקסית
הקטע שפשוט עם האקסית היה לך קשר עמוק, עם הזמן גם הקשר החדש שלך יגיע לרמה הזו
הייתי עם מישהי חצי שנה ועברו חודשיים והתחלתי לצאת עם מישהי אחרת
אני לפעמים מתגעגע לאקסית, אבל אני חושב שאם אכיר ואפתח את הקשר עם החדשה בסופו של דברים התהפכו ואתגבר לגמרי על האקסית
הקטע שפשוט עם האקסית היה לך קשר עמוק, עם הזמן גם הקשר החדש שלך יגיע לרמה הזו
אנונימי
אם היא הייתה מעניינת אותך היית מסתכל על איך בונים איתה עתיד, לא איך חוזרים על העבר.
באותו הנושא: