6 תשובות
לא, הם לא מפותחים
לא, אם הם ירצו להשתמש בנשק כימי ישר כל העולם ייצא עליהם, זה אסור.
(אמנם הם לא מקשיבים לאף אחד, אבל הם יודעים מה יהיו ההשלכות אם ישתמשו בזה)
שואל השאלה:
אבל יש להם?
אנונימית
^
הכל טוב זה לא משנה גם אם יש להם, לארצות הברית ולרוסיה היה מספיק נשק גרעיני כדי פחות או יותר להרוס את העולם אבל העולם עדיין שלם ועכשיו גם החוקים מפותחים יותר.
בגדול אם הם יעזו אפילו לחשוף נשק כימי למילימטר מחוץ למעבדה תת קרקעית או משהו כזה כולם (כל מדינות האום פחות או יותר) יפוצצו להם את הצורה
למה כולם חושבים פה פתאום שיהיה מלחמה עם חיזבאללה?
הסיכוי שיהיה מלחמה עם חיזבאללה בזמן הקרוב,(אם בכלל) זה כמו הסיכוי בערך שהיום בערב ישראל תופצץ בפצצת אטום.
במהלך 17 שנים יש שקט. לשתי הצדדים יש אינטרס גדול מאוד לשמור אותו.
הסיפור עם האסדה והכל לא יוביל למלחמה ולא למשהו דומה.
דרך אגב גם לא משהו גדול יותר, לשני הצדדים יש אינטרס לשמור על השקט, ואם לא קרה במהלך ה17 שנה משהו דרמטי, זה לא סתם. יש דברים מתחת לפני הקרקע
אנונימי
שואל השאלה:
תודה לאל
כי היה משהו דומה במלחמת המפרץ אז שאלתי
אנונימי אתה צודק אבל זה חייב לקרות מתישהו
אנונימית