4 תשובות
מה כאילו יהיה מלחמה?!
אנונימית
שואל השאלה:
לפי איך שאמרו באתר חדשות של "חמל" סיכוי גבוהה למלחמה איתם
לפי איך שאמרו באתר חדשות של "חמל" סיכוי גבוהה למלחמה איתם
אנונימית
הם מצחיקים אני חייב להגיד
להיכנס למלחמה עם ישראל (וכמובן שארה"ב תבוא לעזרתנו) זה התאבדות מבחינתם.
אין מה לדאוג, זה לא כוחות
להיכנס למלחמה עם ישראל (וכמובן שארה"ב תבוא לעזרתנו) זה התאבדות מבחינתם.
אין מה לדאוג, זה לא כוחות
תכלס המצב הכלכלי שם על הפנים אז יכול להיות שבגלל זה
באותו הנושא: