התחברות הרשמה

איך כותבים את האותיות הקטנות למטה בפרופיל?

19 באוגוסט 2022, 09:22
פרופיל סטיפספרופילכתיבהמיליםאיך עושים    
4 תשובות
~ ככה ~
A
Anubis
~מילה~
כ
כבר לא.
~ משהו ~
F
FEISTY
~ פה תכתבי משהו ~
1
1i4nbrm
באותו הנושא:
האותיות הקטנות בביו לא עובדות לי
לרוב הבנות בישראל השפתיים הקטנות למטה אפורות נכון?
אייך עושים את האותיות הקטנות בביו למטה?
למה האותיות הקטנות האלה לא עובדות?
איך מוסיפים בפרופיל את השורה למטה עם האותיות הקטנות?
איך כותבים את האותיות הקטנות בביו?
איך כותבים בביו פה משהו בקטן כזה למטהה?
איך עושים את האותיות הקטנות האלו בביו?בדרך כלל למטה
איך עושים את האותיות הקטנות האלה למטה בפרופיל בסטיפס?
איך עושים את האותיות הקטנות האלו בביו?
נכון איפה שכותבים "האותיות הקטנות" אחרי זה כותבים דברים חשובים? אז מה אפשר לכתוב במקום "האותיות הקטנות"