התחברות
הרשמה
נכון איפה שכותבים "האותיות הקטנות" אחרי זה כותבים דברים חשובים? אז מה אפשר לכתוב במקום "האותיות הקטנות"
24 באוקטובר 2021, 18:05
לשון עברית
תרגום לאנגלית
מילים לתרגום
מילים
2 תשובות
שואל השאלה:
מה
אנונימית
מה שאת מרגישה וחושבת
ל
ליהיא.
באותו הנושא:
תכנסו לפרופיל שלי איפה שכותבים תודות, נכון זה מגניב?
מה זה כל מה שכותבים על האותיות בשיין?
האם אתם שאתם מקלידים במחשב ורושמים דברים אתם רואים איפה האותיות ורושמים או שבהקלדה עיוורת?
אתם לפעמים כותבים את האותיות \ מילה מחוברת?
אני בויכוח עם חברה שלי והיא לא מבינה שכותבים איפה ולא איפו איך כותבים?
איפה הדף הזה שכותבים משהו וזה מביא אותך לצאט?
למה שכותבים ברוסית זה נראה בול כמו האותיות באנגלית?
איך יפנים כותבים את האותיות שלהם ככ מהר זה ככ קשהה!?
איך כותבים את האותיות הקטנות בביו?
איפה אפשר לקנות סטרפלס?נראלי שכותבים ככה..
שכותבים קיצור ל I love you נכון כותבים ily ולא ilu