5 תשובות
כן
אל תנסי להבין את הצבא. חבל על הזמן.
אל תנסי להבין את הצבא. חבל על הזמן.
כן כן
לפי החישוב של ההמוצע אמור להיות לי פחות 20 בדפ"ר ממה שיש לי.
לא מתלוננים
לפי החישוב של ההמוצע אמור להיות לי פחות 20 בדפ"ר ממה שיש לי.
לא מתלוננים
אם היית מקבלת בהכל 7 זה עדיין היה 90
שואל השאלה:
1liem1 למה ואיך?
1liem1 למה ואיך?
אנונימית
כי זה הממוצע שלך כפול 10 ועוד 20
באותו הנושא: