10 תשובות
לא זה פער בין הגילאים בכל זאת של שנים
הפער נורמלי (שלוש שנים) אבל בגילאים האלה זה פשוט לא.. אין לו מה לחפש איתה, זה גיל שמחפשים דברים אחרים שלא מתאימים לילדות בנות 12..
אנונימית
ממש לא, גם לא חוקי
אנונימי
לא
לא ורוב הסיכויים שבקרוב לא יהיה רק את אחותך וחבר שלה יהיה גם בייבי חדש
בעקרון סביר אבל מחשיד, שימי עליהם עין
לא