2 תשובות
פעם אחרונה שעשיתי ציפורניים אז זה מכון כזה והמניקוריסטיות דיברו על זה ביניהן והן אמרו שזה כואב אחר כך בציפורן כשמורידים את החומר וזה לא מומלץ