2 תשובות
פעם אחרונה שעשיתי ציפורניים אז זה מכון כזה והמניקוריסטיות דיברו על זה ביניהן והן אמרו שזה כואב אחר כך בציפורן כשמורידים את החומר וזה לא מומלץ
לא חושבת
באותו הנושא: