התחברות הרשמה

מה עדיף? בנייה בג'ל או בנייה באקריל? מה פחות הורס את הציפורניים?

24 באוגוסט 2021, 19:25
ציפורנייםמניקורקוסמטיקהלק ג'לבניית ציפורניים    
4 תשובות
בכללי בנייה הורס את הציפורניים,אבל נראה לי שגל פחות הורס
אָנוֹנִיּמִיּתּ
שניהם הורסים אבל אקרימל הרבה יותר יפה.
ב
ברהנו מלך ישראל
אקריל*
ב
ברהנו מלך ישראל
אקריל
א
אני מקווה שיום אחד יהיה בסדר
באותו הנושא:
מה יותר מומלץ לעשות בנייה בג'ל או בנייה באקריל?
בנות בקשר לבנייה מה יותר מומלץ בנייה בג'ל או בנייה באקריל?
בנייה באקריל או בנייה בג'ל?? ולמה?0_0
מה יותר טוב בנייה בג'ל או בנייה באקריל?
מה עדיף? בנייה באקריל/ג'ל?
מה עדיף וטוב בנייה באקריל או בנייה בגל? ומה ההבדל
מה עדיף? לק ג'ל או בנייה באקריל?
עדיף בנייה בג'ל או בנייה באקריל ולמה? לבת 17
מה עדיף- בנייה בג'ל או בנייה באקריל? ולמה?
מה עדיף בנייה בג'ל או באקריל?
מה יותר עדיף בנייה בג'ל או באקריל?