9 תשובות
לומר לך תאמת?
אני גם בהירה אבל אני מאוד אוהבת את הצבע שלי, זה מיוחד ומחמיא ממש לדעתי
אני גם בהירה אבל אני מאוד אוהבת את הצבע שלי, זה מיוחד ומחמיא ממש לדעתי
מה זה משנה
להתעלם
להבין שלאנשים תמיד יהיה מה להגיד, אף פעם הם לא מרוצים
ואת האמת זה לא כזה נורא זה בסדר לגמרי
להיות לבנה זה לא משהו רע
להבין שלאנשים תמיד יהיה מה להגיד, אף פעם הם לא מרוצים
ואת האמת זה לא כזה נורא זה בסדר לגמרי
להיות לבנה זה לא משהו רע
תלבשי מה שבא לך
פשוט תגידי שהם שחורים והכל טוב
מזדהה לגמרי, אני ממש לבנה.
שימי פס עליהם, זה רק צבע גוף לאף אחד לא יותר מידי אכפת ברמה של חרם או בריונות או משהו.
שימי פס עליהם, זה רק צבע גוף לאף אחד לא יותר מידי אכפת ברמה של חרם או בריונות או משהו.
שואל השאלה:
לא בצחוק^
זה חצי צחוק חצי אמת
לא בצחוק^
זה חצי צחוק חצי אמת
אנונימית
אומרים את זה בצחוק
אל תשימי עליהם
באותו הנושא: