8 תשובות
זה סיליקון רך לא חותך
בשימוש נכון לא. אם את שמה אותן לא כמו שצריך אז כן.
שואל השאלה:
אני אמורה להרגיש את השריטה ? אני עדיין לא כל כל טובה בלשים עדשות אבל דקרתי את עצמי בעיניים עם העדשה כמה וכמה פעמים..
אני אמורה להרגיש את השריטה ? אני עדיין לא כל כל טובה בלשים עדשות אבל דקרתי את עצמי בעיניים עם העדשה כמה וכמה פעמים..
אנונימית
זה צורב בעין ויש המון אדמומיות
שואל השאלה:
היה לי ככה בפעם הראשונה שניסיתי לשים
אני צריכה לעשות משהו?..
היה לי ככה בפעם הראשונה שניסיתי לשים
אני צריכה לעשות משהו?..
אנונימית
שואל השאלה:
איך? אבל זה דק
איך? אבל זה דק
אנונימית
לא מה הן עדינןת
ממש לא
באותו הנושא: