3 תשובות
אם את מרגישה שכבר אין מקום לתקן ושזה אבוד אז כן, כדאי לסיים את הקשר
לא חושב שסטיפס זה המקום הנכון לשאול כי אף אחד פה לא מודע באמת לזווית המלאה בסיפור ולא מודע לחומרת המצב.
בטח שלסיים. בשביל מה את צריכה את הקשר הזה ? אם זה לא פעם ראשונה זה ימשיך וימשיך להיות ככה. קשר רעיל. לנתק דחוף דחוף
באותו הנושא: