9 תשובות
אתה לא אמור לסלוח בשניה אבל אתה אמור להעריך את זה שהוא כתב לך ולסלוח בשלב מסוים לא צריך לנטור טינה
את כמובן לא חייבת לסלוח או שפשוט לא לחזור איתו לאותו קשר
שואל השאלה:
אני בן
ואני מעריך בטירוף באמת
אבל כאילו אני לא נוטר לו טינה אבל פשוט לסלוח ככה זה קשה
אני בן
ואני מעריך בטירוף באמת
אבל כאילו אני לא נוטר לו טינה אבל פשוט לסלוח ככה זה קשה
אוי סליחה,
אתה לא חייב לסלוח לו
אתה לא חייב לסלוח לו
כנראה שאתם לא תחזרו לקשר אז אל תסלח לו ותשאיר אותו עם רגשות אשמה
אם הוא פגע בך אז מגיע לו
חוצפן
שואל השאלה:
too late
חחח כתבתי שאני סולח לו ואת האמת שאולי זה טוב
פשוט לשחרר
ומקווה שזה יהיה לזכותי
too late
חחח כתבתי שאני סולח לו ואת האמת שאולי זה טוב
פשוט לשחרר
ומקווה שזה יהיה לזכותי
חחח חיכה לכיפור בשביל להתנצל? זה צבוע..
אתה לא חייב לסלוח או לסלוח בשנייה..
אתה לא חייב לסלוח או לסלוח בשנייה..
באותו הנושא: