5 תשובות
לא הכל טוב בעיקר אם את 5
לא, אם את חושבת שאין לך קליטה מהירה יחסית לגיטימי להתחיל להתכונן לפני הזמן. אבל אל תעמיסי על עצמך מדי ואל תסתבכי על כל דבר קטן שלא הבנת, מאמין שכהשנה תתחיל והמורים ילמדו בקצב שלהם, אולי תהיה לך יותר אפשרות להעמיק בחומר ולסגור פינות לא ברורות אצלך. בהצלחה
לא. אם זה לא מבאס אותך שאת "מבזבזת" את החופש שלך וזה אשכרה עוזר לך אז מעולה.
באיזה כיתה את.?
לא ואף מצוין אמנם שעדיף שתנוחי שלא תגיעי מיואשת