התחברות
הרשמה
מישהו שהיינו מדברים שלושה חודשים ברצף ובשבועיים האחרונים הפסקנו שלח לי הודעה
הוא מתנהג כרגיל כאילו לא קרה כלום וזה מעצבן אותי
איך לענות ומה להגיד שזה לא יצא אובססיבי
18 באוקטובר 2019, 11:14
שעמום
ידידות
הידלקות
נשיקה צרפתית
תשובה אחת
כמו התגובה הראשונה
תכתבי לו פשוט
מה קרה נעלמת?
ס
סוד365
באותו הנושא:
יש מישהו שהיינו עד לא מזמן מדברים כל יום
מישהו שהיינו בני זוג ביסודי התחיל לדבר איתי
האם יורד לי פרופיל בצבא על שלושה אישפוזים (פסיכיאטרים) שהיו לי ומה ההגדרה לפרופיל?
הייתי במיונים להדרכה, וביקשו מאיתנו לכתוב שלושה אנשים מהקבוצה שהיינו רוצים שיעברו את המיונים ושלושה שלא
יש איזה משהו מסטיפס שהיינו מדברים כל יום וזה ובזמן האחרון פחות אבל
ראיתי היום במקרה פעם מישהו שהיינו מדברים ואמורים להיפגש ובסוף לא.אמרנו שלוםקיצר הוא מחק את ההודעה האחרונה שהוא רשם לי
מה הסיכוי שמישהו שהיינו בקטע ופשוט הפסקנו לדבר בלי להיפרד, ישלח לי הודעה?
נפרדתי מחבר שלי לפני שלושה ימים אחרי שהיינו ביחד שנתיים לא משנה למה
אם מישהו שהיינו זוג מדבר איתי ומתייעץ איתי על הכל יש סיכוי שוב בינינו?
היה לי ידיד ממש טוב שהיינו מדברים 24/7 אבל לא מזמן הוא מצא לו חברה
מישהו שהיינו בקטע והפסקנו והוא הפסיק לשלוח הודעות והפסקנו לדבר