12 תשובות
זה דבר טוב
מרגיש קצת ילדותי אבל אין בזה שום דבר רע
מה הבעיה בזה
כי הם רוצים להרגיש גבריים
גם אני לא מבינה מה הם רוצים וכשהם קוראים לך חמודה זה בסדר :|
זה לא. מי אמר?
שואל השאלה:
כי הם לא אוהבים שאנחנו קוראות להם ככה
כי חמוד אומרים לכלב
תלוי בהקשר של המשפט
אם זה "הלו חמוד תעוף כבר מהעמדת עישון אתה לא לבד פה" אני אצא עלייך ואם זה "אתה חמוד" אני אצא איתך

סתם נו אבל כן
לא יודעת..
באמת שאם הייתי בן הייתי מזה מוחמאתת..
אם אני אומרת למישהו שהוא חמודד זה מבחינתי אחת המחמאות הכי יפות שנתתי לוו
לא מבינה מה הם רוצים
כשאומרים
"וואי איזה חמוד" גורם לי להרגיש כמו ילד
כי אני לא כלב
חמוד זה כמו לכלב אז כשאומרים לבן חמוד הכוונה לכלה לפי מה שהבנתי שהם מרגישים אבל חמוד זה אחלה לדעתי זו מחמאה