3 תשובות
להרגיש פנוח, להיות פתוחה, תמיד לחייך ולהציע/לבקש מאנשים דברים
בכללי למהר לדבר ולשאול שאלות
בכללי למהר לדבר ולשאול שאלות
לנסות לגשת ליותר.. להתחבר לחבורה, או להתחיל פשוט עם מישהי אחת ואולי היא תמשוך אותך לעוד בנות.
בהצלחה ❤
בהצלחה ❤
לי אישית עבד לפנות לאנשים בהפסקות, להתערב בשיחות כל מיני לזרוק בדיחה פה ושם, לשתתף בכללי בשיחות בכיתה בדיונים בשיעורים, ולקפוץ על כל הזדמנות שיש לי לדבר. יהיו אנשים שתכירי שיהיו לך קרובים יותר, יהיו גם כאלה שזה חברים של "שלום-שלום, איזה שיעור עכשיו? היו שיעורי בית?" וסמול טוק כזה. וביטחון עצמי? זה ממש fake it till you make it, ככל שתכירי יותר אנשים ותדברי עם יותר ותתנסי יותר, אז גם היכולות החברתיות מתפתחות ולאט לאט גם הביטחון. תזכרי להאמין בעצמך ובמה שאת עושה, לחייך, ויאללה מה כבר יש לך להפסיד ! המון בהצלחה
באותו הנושא: