4 תשובות
הטיפ הכי טוב שלי זה פשוט להידחף ולהתחיל לדבר עם אנשים למצוא דברים משותפים ביחד ואני מניחה שזה יהיה לך יותר קשה מלי בגלל החרדה אבל באמת שאין עוד דרך חוץ מפשוט לדבר איתם ולהתחיל שיחה
להיות חברותית ופתח ראשונה שיחה עם אחרים
זאת לא שאלה מטומטמת וכן את פשוט צריכה להגיד שלום ולהתחיל לדבר על משהו שיש לכם במשותף
שואל השאלה:
זאת בדיוק השאלה שלי.. איך אני מתחילה איתם שיחה ומדברת איתם? כאילו מה אני אמורה להגיד איך מתחילים שיחה?
סליחה אם זה שאלה מטומטמת חח
זאת בדיוק השאלה שלי.. איך אני מתחילה איתם שיחה ומדברת איתם? כאילו מה אני אמורה להגיד איך מתחילים שיחה?
סליחה אם זה שאלה מטומטמת חח
אנונימית
באותו הנושא: