5 תשובות
בפרטי , מה יקרה מקסימום יגיד רק תודה תדעי שאת עשית את שלך
תכתבי לו בקבוצה של הכיתה מזל טוב עם המון לבבות
שואל השאלה:
זה לא בשל הכיתה
זה לא בשל הכיתה
אנונימית
תכתבי לו בקבוצה מזל טוב ,ובפרטי תרשמי לו ברכה
שואל השאלה:
אני לא סגורה אם לרשום לו בפרטי , בקבוצה אני ארשןם מן הסתם כי לא נעים אבל בפרטי אני לא יודעתת
אני לא סגורה אם לרשום לו בפרטי , בקבוצה אני ארשןם מן הסתם כי לא נעים אבל בפרטי אני לא יודעתת
אנונימית
באותו הנושא: