7 תשובות
מזל טוב!
זה כאילו כל הברכה עם עוד איזה 3 אימוגים של מתנות וזיקוקים
זה כאילו כל הברכה עם עוד איזה 3 אימוגים של מתנות וזיקוקים
שואל השאלה:
אם זה ברכות אישיות אז לא צריך אבל תודה על הטרחה מהממות!❤
אם זה ברכות אישיות אז לא צריך אבל תודה על הטרחה מהממות!❤
אנונימית
שלחתי לך בפרטי דוגמא
לא זאת האמת לא ברכה פרטית אבח יש לי כמה פרטיות זאת פשוט ברכה לחברה שרשמתי
אני אומרת לך את זה כל יום מחדש ואני אף פעם לא אפסיק להגיד לך את זה.
אני אוהבת אותך כל כך, באמת אוהבת.
את זו שגורמת לי לבכות כשאני חושבת עליה, ולא מתוך כאב.
אני אוהבת כל חלק בך ובאישיות שלך. את בין הדברים הכי טובים שקרו לי.
את האור בקצה המנהרה
את זו שעוזרת לי לקום בבוקר ולחייך גם כשקשה.
את זו שאני יכולה לדבר איתה שעות על גבי שעות בלי להשתעמם
את האדם שגם כשאני במצב הכי רע שלי, אני ישר אשמח ואפסיק לבכות כשאני שומעת את הקול שלו
אני באמת מודה לאלוהים ששלח לי אותך.
אני רק רוצה שיהיה לך טוב ושתפיצי את האור והקסם שלך לכל הסביבה. ולי? אני רק מאחלת לי אותך לכל החיים❤❤
אני כותבת לך את זה עם מחנק בגרון. אני לא מאמינה שמצאתי את האדם שעושה לי הכי טוב בעולם. לא מאמינה שיש מישהו שפשוט טוב לי איתו ובא לי להיות תמיד בחברתו.
אני יודעת שזו קלישאה, אבל את לא חברה, את משפחה. את יודעת עליי יותר מכל בן אדם שקיים בכדור הארץ, במאדים, בנוגה, בחמה, בשביל החלב ומה שיש מעבר לו.
אני אוהבת אותך ואת המשפחה שלך ברמה שאי אפשר להסביר
את ה42 שלי
❤❤❤❤❤
בדיוק אתמול שלחתי לה
אני אוהבת אותך כל כך, באמת אוהבת.
את זו שגורמת לי לבכות כשאני חושבת עליה, ולא מתוך כאב.
אני אוהבת כל חלק בך ובאישיות שלך. את בין הדברים הכי טובים שקרו לי.
את האור בקצה המנהרה
את זו שעוזרת לי לקום בבוקר ולחייך גם כשקשה.
את זו שאני יכולה לדבר איתה שעות על גבי שעות בלי להשתעמם
את האדם שגם כשאני במצב הכי רע שלי, אני ישר אשמח ואפסיק לבכות כשאני שומעת את הקול שלו
אני באמת מודה לאלוהים ששלח לי אותך.
אני רק רוצה שיהיה לך טוב ושתפיצי את האור והקסם שלך לכל הסביבה. ולי? אני רק מאחלת לי אותך לכל החיים❤❤
אני כותבת לך את זה עם מחנק בגרון. אני לא מאמינה שמצאתי את האדם שעושה לי הכי טוב בעולם. לא מאמינה שיש מישהו שפשוט טוב לי איתו ובא לי להיות תמיד בחברתו.
אני יודעת שזו קלישאה, אבל את לא חברה, את משפחה. את יודעת עליי יותר מכל בן אדם שקיים בכדור הארץ, במאדים, בנוגה, בחמה, בשביל החלב ומה שיש מעבר לו.
אני אוהבת אותך ואת המשפחה שלך ברמה שאי אפשר להסביר
את ה42 שלי
❤❤❤❤❤
בדיוק אתמול שלחתי לה
עדיף ברכה מהלב עם בדיחות אישיות אבל בכל אופן שניה אמצע ואשלח לך דוגמא...
אני יכולה לשלוח, אבל זו ברכה נורא אישית.
כאילו היא לא תהיה קשורה אליכן, זה קשרים שונים.
קחי לך רבע שעה, תשבי ותכתבי לה ברכה מושקעת מהלב.
כאילו היא לא תהיה קשורה אליכן, זה קשרים שונים.
קחי לך רבע שעה, תשבי ותכתבי לה ברכה מושקעת מהלב.
באותו הנושא: