תשובה אחת
אוחח זה באמת שיר ואוו מאמאא.. זה ככ עצוב אני זוכרת את הקטע שסטפן מיומני הערפד מת ושמו את השיר הזה ברקע כאילו..
וכן זה לגיטימי להזדהות עם שיר. לא משנה איזה.
וכן זה לגיטימי להזדהות עם שיר. לא משנה איזה.
באותו הנושא: