6 תשובות
שהוא סבבה
יפה כל כך ומרגש
גרם לי לבכות כל כך הרבה פעמים
יומנו של ערפד לא ראיתי אבל עדיין מכירה תשיר
וואי הייתי שומעת אותו פעם מלא
שיר עצוב כזה מרגש
ממש אוהב אותו הייתי שומע אותו בלופים
עצוב אני ראיתי את זה בסירטון gacha life ובכיתי את נישמתי
זה שיר ככ יפה