18 תשובות
תאמת יכול להיות שמבחינת התחומים אתה צודק אבל לא יצא לי לחשוב לעבור תאמת לא מזמן יצא לי לחשוב לשנייה שלא באלי לעזוב לרגע את הארץ למרות שזה דפוק פשוט הייתי עצבנית. אבל כלכלית נורא קשה במדינה
שואל השאלה:
אגב לעבור זה דבר לא קל וצריך לדעת לעבור למקום לדעתי יותר רגוע כמובן שזה דורש עבודת מחקר פשוט אני ממש מיואש מרגיש שלמדינה אין עתיד בכלום כמעט חבל
אגב לעבור זה דבר לא קל וצריך לדעת לעבור למקום לדעתי יותר רגוע כמובן שזה דורש עבודת מחקר פשוט אני ממש מיואש מרגיש שלמדינה אין עתיד בכלום כמעט חבל
אנונימי
כן, אני מפחדת מהמצב הבטחוני וגם יוקר המחייה פה ממש מוגזם
ניו יורק היא חלק מארצות הברית ^^^^
שואל השאלה:
זה נשמע שהרבה חושבים ככה השאלה למי יהיה את האומץ לעוף על זה
זה נשמע שהרבה חושבים ככה השאלה למי יהיה את האומץ לעוף על זה
אנונימי
מפחיד, אני מקווה שאני אעבור בשביל העבודה, גם קשה לקבל וויסה
ץ
אנונימית
בעזרת השם עוד שנה מסיימת יב וכל המשפחה עפים מפה
אנונימית
כן. אני לא יכולה עם מזג האוויר, עם יוקר המחייה, עם המצב הבטחוני.... נמאס לי. כשאני מסיימת אוניברסיטה ומבססת לעצמי את הקריירה עם כמה שנות ניסיון, כנראה אעבור לקנדה.
וואו נשבעת שכן. אני כבר שנתיים מבטיחה לעצמי כשאגדל אעבור לארהב או ניו יורק. שם אני מרגישה שאצליח בעבודה וגם בלמצוא זוגיות
כל יום
שואל השאלה:
התחושה שקיבלתי שכולם פה גם מזיינים את כולם כדי לשרוד כי המדינה מזיינת את האזרחים אני לא רואה עתיד רחוק למדינה עם כל הכבוד לזה שפיתחנו לא מעט מערכות
התחושה שקיבלתי שכולם פה גם מזיינים את כולם כדי לשרוד כי המדינה מזיינת את האזרחים אני לא רואה עתיד רחוק למדינה עם כל הכבוד לזה שפיתחנו לא מעט מערכות
אנונימי
חושבת על זה כל הזמן. כנראה שנעבור כל המשפחה עוד כמה שנים.
כנראה למקום רגוע יותר, פחות חם, פחות יקר, אבל עדיין מקום עם אפשרויות מגוונות וטובות לקריירה והתפתחות.
כנראה למקום רגוע יותר, פחות חם, פחות יקר, אבל עדיין מקום עם אפשרויות מגוונות וטובות לקריירה והתפתחות.
אני יכולה להבין את התחושה, אם תהיה לי אפשרות , אעשה את זה. לא ארצה לעבור לבד לכן זה גם אם תהיה לי אפשרות עם מישהו;(
ברור כל יום
לפעמים אני גם שונאת את זה פה, עם כל בעיות, שבא לי לעבור לעולם אחר או ארץ אחרת בלי אנטישמיות, אני מודה שקשה פה מאוד , כל מיני בעיות מעצבנות יש פה במדינה, ממשלה לא משהו, הכול יוקר, בעיות בין דתיים לחילונים ולהטבים, הומופוביה וכל זה.אין שקט נפשי. לפעמים ממש בא לי להיות במקום אחר בלי כל הבעיות פה בין דתיים וחילונים ולהטבים, להתמודד עם כל הסכסוך המעצבן הזה בין ישראל ופלסטין שאין לו פתרון ולהתעצבן מכל הסתות של שמאל קיצוני או ימין קיצוני או אפילו מוסלמים קיצונים פה וקיצונים אחרים בדתות וכל זה. אני תמיד חושבת שבא לי להיות בעולם אחר, אני מרגישה שאני לא אוהבת את העולם הזה או מה שקורה פה לפעמים, רוב הזמן סבבה אבל חלק ממנו , כל כך מבאס .אין שקט לפעמים, כל הזמן יש לפעמים חדשות על פיגועים, בעיות אחרות, אנשים שפוגעים בילדים שלהם וכל זה. לא קל לחיות במדינה הזו, הארץ יפה ומאוד פורחת, המדינה ככה ככה. הרגשה הדדית כמו הרוב פה,מצד שני בית והרגל . אבל אין לי כוח לכל החדשות על פיגועים וכל הכללות ובעיות עם מוסלמים וכל זה. למי יש כוחות לזה, גם ככה קשה פה לחיות ולשרוד . לא ממש אמרו לנו בהתחלה שהקמנו מדינה פה שיהיה לנו כל כך קשה ומבאס לחיות פה , פתאום נתחו עלינו כל מיני צרות והפתעות לא טובות ובעיות.
גם אני. אני כל שניה חושב על זה ומבטיח לעצמי כשאני אהיה גדול אני אעבור לגרמניה או אוסטריה
אנונימי
שואל השאלה:
לצערי הכל פה עובד בצורה לקויה.
אין סנקציות חמורות על פשיעה ולכן הולך פה פשוט סיוט גניבות
לצערי הכל פה עובד בצורה לקויה.
אין סנקציות חמורות על פשיעה ולכן הולך פה פשוט סיוט גניבות
אנונימי
באותו הנושא: