5 תשובות
שהם קטנונים מדי וזה לא בסדר.
כמו אמנון טיטינסקי רק יותר גרוע, ברצינות.
גם לפעמים הם ממש עושים בעיות ומצפים שיתחשבו בהם, לא בסדר.
שואל השאלה:
אני מתכוון כמו חלק מהסלבים ש"אומרים תאמת" והולכים עם האמת שלהם
אנונימי
שואל השאלה:
כאלה שכל הזמן רבים עם כל העולם וחוסמים ושומרים טינה ולא מוכנים לסלוח
אנונימי
אתה מתכוון לדברים כמו בסרטון שצירפתי? אם כן, לדעתי זה ממש מטומטם וקטנוני. לא חייב לפתור כל בעיה בתביעה
שואל השאלה:
גם אבל יותר התכוונתי לאנשים שטובעים על דברים שלפעמים מוצדקים אבל הם כל הזמן טובעים ומפרסמים את כולם וגם כל הזמן חוסמים אנשים שלא מסכימים איתם
אנונימי