5 תשובות
הם לא מסכימים אחד עם השני
כי האידאוליה שונה בתכלית
אלה לרוב הצמחונים/טבעונים שמתגרים בנו ואנחנו מנסים להשתיק אותם/לקטול כאילו סורי אני אוכלת שניצל בשקט שלי ולא מפריעה לאף אחד ומישהי אומרת לי להפסיק לאכול גופות? כשצמחונים וטבעונים יקבלו את השונה, וזה שתמיד יהיה אנשים שיאכלו בשר אז נוכל להסתדר
אני גם מנסה כמה שפחות לריב איתם אבל לפעמים הם מציקים ודוחפים את האידיאולוגיה שלהם בכל מקום שזה לא קשור זה כבר נעשה כת
אני גם מנסה כמה שפחות לריב איתם אבל לפעמים הם מציקים ודוחפים את האידיאולוגיה שלהם בכל מקום שזה לא קשור זה כבר נעשה כת
כי טבעוניםות חושביםות שזה לא בסדר לאכול מוצרים מהחיי ושזה לא בסדר ליפגוע ולהרוג חיות וליפגוע בכדור הארץ
ואנשיםות שאוכליםות בשר נותניםות יד לזה (בין אם הם חושבים על זה או לא)
לאנשיםות שאוכליםות מוצרים מן החיי יש ליפעמים אנטי כלפיי טבעוניםות כי הםן מרגישיםות ששופטיםות אותם ואת המוסר שלהםן ואז הםן מנסיםות להיתגונן והדרך שהרבה אנשיםות מישתמשיםות בה כדיי להיתגונן היא התקפה והםן פשוט הרבה פעמים יורדיםות על טבעוניםות
בנוסף, הםן ליפעמיםות חושביםות שליהיות טבעוניםות זה לא בריא (הרבה פעמים ביגלל שחינכו אותםן שצריך בשר ועוד.. (למרות שליהיות טבעוניםות (אם עושיםות את זה נכון) זה יכול ליהיות אפילו יותר בריא)) וליפעמים כשהםן דואגיםות לאנשיםות שקרוביםות אליהםן שהםן טבעוניםות אז זה יוצא בצורה לא טובה
וכאן במיקרים אלה נוצר הקונפליקט
ואנשיםות שאוכליםות בשר נותניםות יד לזה (בין אם הם חושבים על זה או לא)
לאנשיםות שאוכליםות מוצרים מן החיי יש ליפעמים אנטי כלפיי טבעוניםות כי הםן מרגישיםות ששופטיםות אותם ואת המוסר שלהםן ואז הםן מנסיםות להיתגונן והדרך שהרבה אנשיםות מישתמשיםות בה כדיי להיתגונן היא התקפה והםן פשוט הרבה פעמים יורדיםות על טבעוניםות
בנוסף, הםן ליפעמיםות חושביםות שליהיות טבעוניםות זה לא בריא (הרבה פעמים ביגלל שחינכו אותםן שצריך בשר ועוד.. (למרות שליהיות טבעוניםות (אם עושיםות את זה נכון) זה יכול ליהיות אפילו יותר בריא)) וליפעמים כשהםן דואגיםות לאנשיםות שקרוביםות אליהםן שהםן טבעוניםות אז זה יוצא בצורה לא טובה
וכאן במיקרים אלה נוצר הקונפליקט
אומניבורים נכנסים לצלחת של טבעוניים סתם כדי לעשות דווקא, כדי להציק. אין באמת סיבה אמיתית. חוץ מזה שברגע שהם יורדים על טבעונים, זה גורם להם להרגיש טוב עם עצמם ומצדיק לעצמם את זה שהם לא טבעונים, כי כל מה שרחוק ממך אתה לא צריך להתעסק בו.
טבעוניים נכנסים לצלחת של אומניבורים על מנת לנסות להשפיע ולגרום להם להיות גם טבעוניים. לצערי יש מעטים שעושים את זה בצורה מציקה שסתם יוצרת אנטיגוניזם, אבל הרוב מבינים שזה לא באמת עוזר. אבל זה הגיוני מאוד שמנסים להשפיע, וכל עוד זה נעשה בצורה שלא סתם מעצבנת ורק מרחיקה מהמטרה זה מצוין. מנסים לצמצם את כמות החיות שסובלות ונהרגות לשווא. מנסים לעצור את אי הצדק הזה, להשמיע את קולם של בעלי חיים שבני האדם מתייחסים אליהם כאילו הם חפצים שניתן לעשות בהם מה שרק רוצים. רוצים להגן על בעלי חיים. זה כמו לשאול, למה שמישהו יתערב לאדם אחר אם הוא מתעלל בכלב שלו? יש קורבן שזקוק לעזרה, שזקוק לכך שמישהו יגן עליו. זאת המטרה. לא ניתן פשוט לשבת ולראות כל כך הרבה חיות עוברות גיהנום, התעללות מהצורות הקשות ביותר, מוות אכזרי, ופשוט לשתוק. זה יהיה לא בסדר לשבת ולשתוק. אם יש אפשרות להשפיע, לעצור את הזוועות האלה, אז זה דבר טוב.
טבעוניים נכנסים לצלחת של אומניבורים על מנת לנסות להשפיע ולגרום להם להיות גם טבעוניים. לצערי יש מעטים שעושים את זה בצורה מציקה שסתם יוצרת אנטיגוניזם, אבל הרוב מבינים שזה לא באמת עוזר. אבל זה הגיוני מאוד שמנסים להשפיע, וכל עוד זה נעשה בצורה שלא סתם מעצבנת ורק מרחיקה מהמטרה זה מצוין. מנסים לצמצם את כמות החיות שסובלות ונהרגות לשווא. מנסים לעצור את אי הצדק הזה, להשמיע את קולם של בעלי חיים שבני האדם מתייחסים אליהם כאילו הם חפצים שניתן לעשות בהם מה שרק רוצים. רוצים להגן על בעלי חיים. זה כמו לשאול, למה שמישהו יתערב לאדם אחר אם הוא מתעלל בכלב שלו? יש קורבן שזקוק לעזרה, שזקוק לכך שמישהו יגן עליו. זאת המטרה. לא ניתן פשוט לשבת ולראות כל כך הרבה חיות עוברות גיהנום, התעללות מהצורות הקשות ביותר, מוות אכזרי, ופשוט לשתוק. זה יהיה לא בסדר לשבת ולשתוק. אם יש אפשרות להשפיע, לעצור את הזוועות האלה, אז זה דבר טוב.
אנונימי
באותו הנושא: