4 תשובות
נו הגיוני.
הבנתי, תעשי קצת דאווינים קחי את המגב ותעשי לאט לאט או קחי כל דבר אחר ותנקי, וזהו ותלכי נגיד בשבע או רבע לשבע כזה
שואל השאלה:
אני לא עושה אני פשוט בפלאפון כי סיימתי מהר
אני לא עושה אני פשוט בפלאפון כי סיימתי מהר
נראה לי שלא אבל אל תעשי שטויות
באותו הנושא: