6 תשובות
זה בסדר כי זה לא תלוי רק ברצון שלך לחזור לקשר זה קשור גם לאיך הנפש שלך מרגישה בקשר לזה, וכנראה שאתה לא מוכן עדיין.
האמת שלא ממש הבנתי - הלכת בסןף או לא?
זה ממש בסדר שפתאום אתה מרגיש שאין לך את הכוח הנפשי ללכת לשם להתיצב מולו... הכל טוב המצפון הוא באמת מיותר
קראתי הכל אחי אני חושב אבל שיצאת בסדר בגלל שאמרת לאבא שלך יפה שאתה לא יכול היום והוא הבין ולא נעלב או משהו וגם לא פגעת באמא שלך בקטע הזה. ונכון שיש לך מצפון רצחח אבל תחשוב שאם היית מגיע נראלי שהיית נפגע מזה בקטע נפשי פי מיליון. אז באמת אני חושב שהחלטת נכון אחי
שואל השאלה:
תודה.
תודה.
אנונימי
יצאת בסדר גמור זה לא אשמתך שאתה לא במצב
באותו הנושא: