5 תשובות
כן
כן, נראה לי שמבוא לביולוגיה זה רק למי שלא עושה מגמות מדעיות.
תקנו אותי אם אני טועה
תקנו אותי אם אני טועה
כן
^ככה זה אצלנו לפחות (מי שלקח פיזיקה או ביולוגיה, פטור ממבוא לביולוגיה)
^ככה זה אצלנו לפחות (מי שלקח פיזיקה או ביולוגיה, פטור ממבוא לביולוגיה)
לא בבית הספר שלי. הפטור ממבוא למדעים היה רק אם לקחת שתי מגמות מדעיות. אם לקחת רק אחת או שלא לקחת בכלל עדיין היית צריכה לעשות מבוא למדעים כלשהם, וכן, זה יכול היה להיות אותם המדעים של המגמה.
כן
באותו הנושא: