13 תשובות
ביולוגיה ורפואה/כימיה ורפואה כי זה הכי מעניין לדעתי
כימיה+ מדעי המחשב
שואל השאלה:
מדעי המחשב יחד עם סייבר - זה 10 יחידות רק זה ...
אנונימית
זה עניין אישי של מה שמעניין אותך
עדיין, זה המקצוע היחיד שיועיל לך בעתיד
מהבית ספר, כי אשכרה יוצאים עם ידע פרקטי ^^
איך קוראים לבית ספר? אמא נשמע מושלם
אנונימית
רפואה ככ מעניין אותי ואין אצלי כזאת מגמה /:
לך על משהו שאתה מתחבר עליו או מהו שתרצה לעסוק בו בעתיד!
אני הייתי הולכת לאומנות או קולנוע מוסיקה משהו שם נראה לי
מוזיקה/קולנוע ותקשורת
קולנוע ותקשורת כנראה. אבל גם תיאטרון ממש מעניין אותי.
אני הייתי לוקחת רפואה וביולוגיה אבל זה ממש תלוי למה את מתחברת
אני הייתי לוקחת רפואה ופיזיקה
אנונימית