4 תשובות
לא.
אם זה לא בתבנית שעושה הכל אוטומטי אז ברור שזו עריכה אמיתית
לא ברמה של טלוויזיה ופרסומות וכל זה אבל כן אמיתית
לא ברמה של טלוויזיה ופרסומות וכל זה אבל כן אמיתית
יש ויש.
ממש לא בתור מישהו שלמד חצי מהתוכנות העריכה המקצועיות שיש נכנסתי פעם אחת לקאפ קאט כשלא הייתי בבית ולא היה לי את המחשב ואין בזה שום דבר מקצועי או אמיתי רק פריסטים שחייב לציין שהם אפילו לא טובים
באותו הנושא: