4 תשובות
תכתוב ביוטיוב יש הרבה דיילים סרטוני הדרכה
יש מלא מעצבים גרפיים באינסטגרם, הם ממליצים על תוכנות.
תנסה את התוכנה דה וינצ'י היא ממש טובה ובסיסית ולא עולה כסף לדעתי
יש לי אותה והיא ממש קלה ונוחה בעיקר למתחילים
יש לי אותה והיא ממש קלה ונוחה בעיקר למתחילים
קישורים מצורפים:
זה תהליך שלוקח זמן, בתור עורכת.
אני עורכת בתוכנה שקוראים לה סוני וגאס...
בתור תוכנה למתחילים הייתי ממליצה על פרימייר.
אני עורכת בתוכנה שקוראים לה סוני וגאס...
בתור תוכנה למתחילים הייתי ממליצה על פרימייר.
באותו הנושא: