33 תשובות
שואל השאלה:
לצערי אין לי
אנונימית
אוי ואבוי
מה נדפק על אנשים
לעבור דירה רק בגלל השכן? ^^^
שואל השאלה:
אני כבר לא יכולה אני מרגישה שזה נכון מה שהוא אומר אבל עדיין כועסת עליו
אנונימית
אל תחשבי שטויות כאלו נכונים הבעיה היא בו לעולם אל תשכחי!!!
שואל השאלה:
הוא אומר הבאבא סאלי מה עשה לי ואז אומר שאני מרבונה אני לא מסוגלת אני בוכה עכשיו את החיים
אנונימית
מה את מתייחסת לבן אדם שמדבר ככה.
זה רק שכן מזד*** למי אכפת בכלל
הייתי אומרת עליו עוד משהו אבל זה כבר גזעני
קיצר מה את שמה עליו רואה שהוא מטומטם רק לפי איך שהוא מדבר. ומי שמטומטם אין מה לקחת ברצינות.
את חושבת שהוא שווה שתבכי עליו? בזבוז זמן אם תשאלי אותי, כי זה בן אדם שאין לך שום יחסים איתו, ומכאן- שאת אמורה להיפגע פחות מאשר אם מישהו שאת מכירה באמת היה אומר לך את זה.
שואל השאלה:
כי הוא צודק זה מה שכואב ליי אני לא מסוגלת אבלל
אנונימית
הוא יקבל כף הקלע על איך שהוא מזלזל בבאבא סאלי הקדוש
ותחזירי לו תגידי לו שיילך להזד**ן
אנונימי
מישהוא הציע פה שתעברי דירה בגלל שכן ה1מו
אבל הוא לא. מה זה מרבונה בכלל נו באמת מה זה השטויות האלה שילך למצ*ץ
^^^^
את בטוחה שלא עשית להם כלום? זה לא הגיוני שיתנהגו ככהה סתם אלא אם הם חולי נפש
אנונימי
שואל השאלה:
מרובנה זה מסכנה
אנונימית
^ הוא כן.
אנונימי
שואל השאלה:
הם משוגע שהולך לאברבנאל הם משוגעים ממש כן יש להם בעיה קשה בראש הוא צועק בכול החלון אבל אני חושבת שבגלל שהם זיהו עליי שאני חרא של בן אדם הם עושים לי ככה
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימי מה הוא כן
אנונימית
עניתי למישהו אחר והוא ערך את התשובה לא משנה
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי התכוונת שהשכן כן צודק על מה שהוא אמר עלי?
אנונימית
לא
התכוונתי שהוא כן יקבל כף הקלע
אנונימי
שואל השאלה:
אהה אבל אני עכשיו בעולם הזה סובלת בגללו
אנונימית
שואל השאלה:
כולם אומרים את מה שהוא אומר
אנונימית
אז כל מי שאומר לך משהו כזה תגידי לו שיילך להזד**ן
אנונימי
שואל השאלה:
שאני אומרת להם או מקללת אותם הם אומרים לי מכוערת אחת המכוערת מרבונה
אנונימית
תירקי על הרצפה לידם
אנונימי
מולם כאילו
אנונימי
שואל השאלה:
כול מה שאני עושה הם יצחקו ויגידו יותר גרוע
אני לא מבינה מה הסיבה של אנשים
אנונימית
אוקיי תתנקמי בהם
תשרטי להם את האוטו עם מפתח
תזרקי להם ביצים על הבית
ועוד דברים את חכמה את יכולה לחשוב על רעיונות טובים
אנונימי
תפנצ'רי להם את הגלגלים
אנונימי
אני זוכרת את השאלה הזאת כבר כמה פעמים
מה עם ההורים שלך? תספרי להם שידעו
ובמקרה הצורך משטרה זה כבר לא נורמאלי מה שהם עושים לך זה גם לא חוקי.
פעם אחת שאת בחדר מדרגות תפעילי הקלטה שיגידו מה שיגידו אל תגיבי חזרה תתעלמי כיאילו הם אוויר ואז כבר למשטרה....
ובלי קשר ברגע שהם יבינו שאת לא שמה פס עליהם הם יפסיקו פשוט תחלפי על פניהם כיאילן הם לא אמרו לך כלום או סתם בוקר טןב
אנונימית
שואל השאלה:
ההורים שלי לא מאמנים לזה ופעם הזמנתי משטרה הם אמרו שאין להם מה לעשות אם ה כי זה רק קללות הם לא נוגעים בי
אנונימית
תשרי לו נתעלם וזה יעלם עד שהוא הולך עם מכירות עפים