38 תשובות
מסכימה ממש ומחזקת ממש
תגידי לו שישתמש ברב פעמי זה מה שאבא שלי עושה. סתם כי אין לו כןח לבזבז כסף
יש על שקיות ניילון לא? 10 אגורות לשקית.
על רב פעמיות אין כי זה רב פעמי ולא אכפת שיהיה לך.
לא מסכים דווקא.
שקיות זה אומנם מזהם, אבל ההשקעה של בני האדם להפסיק את השימוש בפלסטיק היא השקעה שלא שווה את עצמה.
עדיף להמשיך לזהם ולהטמין, עובדתית אין לזה השלכות עד כדי כך גרועות
עושים 10 אגורות.
אבל לרוב לא שומרים על החוק הזה..
שואל השאלה:
^^^לא יודעת איפה אתה גר אבל אצלי לא שמים על החוק הזה ו10 אגורות זה לא מספיק
אנונימית
10 אגורות לשקית זה לא הרבה, בסופו של דבר בקושי יש 30% שזה מרתיע אותם מלהשתמש בשקיות. כל השאר משלמים את ה10 אגורות בלי בעיה
שם למעלה^^
אם אנחנו נמשיך לזהם את
הסביבה לא יהיה לנו חיים.
עובדה שחיי האדם רק משתפרים משנה לשנה
ממש לא. ^^^
התחממות הגלובלית היא זאת שהורסת את החיים.
מאוד מסכימה שצריך לעלות מחיר שקיות!!!


obviously התחממות גלובלית, כי יש נתונים שמוכיחים את זה. 98% מהמדענים קבעו שהיא קיימת. עוד 100 שנה ככל הנראה יהיה צמצום באוכלוסין בעקבות עליית פני השטח, הגירות בעקבות מזג אוויר ומחסור באוכל. לאט לאט נשמיד אחד את השני, ומי יודע? אולי נספיק לקיים מלחמת עולם שלישית לפני שהטמפ בכדור הארץ תשמיד את כולנו. טוב לא בעוד 100 שנה, כי אז יהיו רק כל העניין של ההגירה ומחסור וזה אבל אם נחזיק אצבעות אולי אחרי זה נוכל לדחוף "מהפכת רובוטים" או משהו, אתם יודעים, בשביל שהדוקו יהיה קצת מעניין
צודקת צריך לעלות את המחיר של השקיות פלסטיק בסופרים רק ככה כדור הארץ ינצל!!!
אנונימית
זה עצוב שאת/ה מאמינ/ה בכל זה.
מסכימה על זה שזה מזהם את הסביבה וצריך יותר מודעות ופחות להשתמש- אבל לא מסכימה עם הדעה שלך ועם הדרך שלך.
את יכולה את לא להשתמש בשקיות אבל את לא יכולה לכפות על אחרים לא להשתמש .
זה כמו שאני אגיד שצריך חוק שכל בן אדם שלא ישמור שבת יכנס לכלא ->כדי שכל אחד יתחיל לשמור שבת.
הבנת?
אם זה נושא מאוד חשוב לך ואכפת לך מימנו אני בטוחה שתצליחי לגרום לשינוי, תהי יצירתית אבל אל תכפי על אחרים לעשות משהו בניגוד לרצונם.
שיקח שקיות לא מפלסטיק וגדולות
e1a
לדעתי לא צריך סתם לייקר את זה, אלא פשוט לגרום לפטרונות אחרים להיות נגישים יותר (כמו שקיות רב פעמיות, סלים וכו') אבל בכל מקרה הופכים כל דבר לייקר, אם יהפכו את שקיות הניילון ליקרות יותר הציבור פשוט לא יקבל את זה, ואם את זה כן את הדבר הבא שיהיה לא. חוץ מזה, איך יזרקו זבל בלי זה?
השקיות הרב פעמיות יותר מזהמות.
בכל מקרה, מה הפתרון שלך לזה? אוקיי העלו את המחיר ל10 שקל, אף אחד לא משתמש, מה יעשו במקום?
יש לנו עם של מתייפייפים, אנשים שיגידו ששקיות צריכות לעלות כסף אבל בלב בלי שאף אחד שומע יקוו שזה לא יעלה.
עובדתית- 70% מהאנשים עדיין קונים שקיות מבלי שזה מזיז להם.
30% אומנם לא קונים שקיות אבל מרביתם לא קונים שקיות מתוך חסכנות ולא מתוך רצון לשמור על איכות הסביבה.
מבחינה עובדתית אלה שהיו נמנעים מלקחת שקיות לפני שזה עלה כסף זה בערך 5% אם לא פחות.
וגם עכשיו אם זה יחזור להיות בחינם- פחות מ10% באמת ימנעו מעצמם לקחת שקיות
נראה לי שבני אדם פשוט יותר יזהמו את הרחובות ויזרקו סבל סתם ככה ברחוב ולא בפחים, סתם יעשו מחאות, סתם יפגיעו יותר במצב הכלכלי של אזרחים במצבם מתחת לממוצע במדינה...

אם אני הייתי מחליט אולי הייתי מנסה למצוא דרך להפטר מגזי חממה ומזיהום באוויר, כי בכל זאת זה החיים של האנושות אז אפשר לנסות לעשות ניסוי או 2...

אולי הייתי מנסה ליצור אנרגיה מחומרים מזהמים באוויר, וככה ממש לחסוך

אולי הייתי מצליח לשאוב למקד ולמצק את הזיהום ולהשתמש בו בחומר על מנת לבנות איים ואדמות בים או על מנת ליצור ממנו מכונות למפעלים...

אולי היה ניתן לשגר ממנו לחלל או להשים אותו עם צמח או חיה שמורידים את הזיהום.


קיצר אין לנו מושג ואם באמת היה לנו אכפת ולא היינו רוצים סתם לסחוט כסף מאזרחים היינו מנסים לבדוק את זה מדעית
באותה מידה המון מפעלים באופן כללי מזהמים, וגם חיות שמגדלים (כמו פרות וכאלה) עושות זיהום אוויר, אבל או שלאנושות לא באמת אכפת או שהיא סתומה מידי כדי לעשות משהו מועיל
מה אכפת לך כמו שזה זכותו זה גם זכותי וכאדם בוגר מותר לי אז למה שיעלו מחיר לשקית אם אני רוצה לקנות כמה דברים קטנים מהסופר. גם ככה העלו את המחיר והמס על הפלסטיק,הסוכר, החמשל ותאמת אם זה כל כך מציק אז את יכולה להסביר לו ובאופן כללי אין שום סיבה לעלות ולסחוט כסף ממשלמי המיסים שעובדים קשה
מסכים
יש לנו רק כדור אחד
מסכימה מסכימה מסכימה
ומה הקשר להכחיד את עצמם, זה כולה שקית קטנה. אנחנו חיים עם עוד 8 מיליארד בני אדם על הכדור הזה. תתעוררו ככה או ככה אנו ניכחד ונמות בין אם נרצה ובין אם לא, אז מה אכפת לך.
טוב אז אולי גם נקנוס את כל מי שמשתמש באוטו
אולי שלא יהיה אוטובוסים ורכבות זה מזהם מאמי
צריכים למכור שקים רב שימושיים ולא את זה
תקשיבו אני לא חושב שזאת טעות, אבל לא שזה נכון. כדור הארץ יזדהם ויחמיר המצב לא משנה מה נעשה. אבל אולי נוכל לגרום למצב להשתפר לפני שיחמיר, אולי ימציאו דרכים להפטר מזיהום האוויר וזה יפתור כל כך הרבה, אבל לא שמישהו חושב על זה
יש לנו רק כדור אחד!!
אנונימית
השקיות האלה לא כל כך מזהמות כמו שחושבים, בוא נגיד שאם היו משתמשים בשקיות האלה יותר מפעם אחת (ורוב האנשים שומרים את השקיות האלה) זה פחות מזהם מכל השקים והשקיות הרב פעמיות
וואי לי לפעמים מביאים בחינם
כי זה משהו בסיסי שצריך ואנשים לא תמיד, בעצם לרוב לא ישתמשו בשקית רב פעמית
אני מקווה ששקיות לא יעלו כל כך הרבה
מחזקת
כולה שקיות פלסטיק

העיקר מפעלי ענק שעושים נזק פי 200 כולם מתעלמים
וסתם שתדעי , עיגלת לי ל200 פרחים תודה רבה אהובה
lucifer
צריך להשתמש 20000 פעמים בשקית בד כדי שיהיה שווה לא להשתמש בשקית ניילון שמשתמשים. נשמע לך הגיוני? זה הדבר האחרון שידידותו לסביבה.
נכון שקיות פלסטיק לא מתכלות אבל הן לא כל כך מזהמות אם זורקים אותן לפח
פשוט תקשיבו
צודקת אבל כבר רגילים למצב ואין מה לעשות כשיוציאו חוק שאסור אז אסור
תשמרי את השקיות שהוא מביא ותעשי בהן שימוש חוזר, אפשר להשתמש בזה בתור שקית זבל לפח קטן במקרה ויש לך איזה פח קטן בחדר
וזה או שתלכי איתו לקניות ותשימי לו בעגלה שקיות גדולות רב פעמיות (כידוע לי יש שקיות כאלה בשופרסל) או אם זה לא יעבוד תזמי בעצמך ותקני כמה סלים כאלה, זה לא אמור להיות כל כך יקר
משלמים על זה פעם אחת ואפשר להשתמש כמה שרוצים
את צודקת יש לנו רק כדור אחד!
אנונימית