12 תשובות
כן. חד משמעית
לא
לא
במה אם אפשר לשאול?
כן
אפילו אם זה לא מודע
נעשה רק מה שטוב לנו
ככה בני אדם פועלים
לרוב, כן, אולי יש מקרים מיוחדים.
אנשים עושים מה שטוב להם אז לא משנה באיזה יחס אתה זה סוגשל אינטרס
ברור
אנונימית
אה בקטע הזהה תשמע זה ככה וזה בסדר זה הטבע
כן.
לא
אני גם חושבת שלהאמין שהכול נובע מאנסטרסים זה עצוב
אנונימית