6 תשובות
בוודאי שיש כזה דבר. יש לי ידידות מעל 5 שנים של רק ידידים.
אני מאמין שיש. כבר הרבה שנים שאנחנו חבורה של בנים ובנות
ברור שיש דבר כזה
בטח שי דבר כזה ידידים בלי כל משיכה. יש לי חבר הכי טוב ועוד מלא חברים בנים ואין בוננו שום דבר וגם לא יהיה וזה בסדר. זה שיש לנו משיכה למין אחד של השני לא אומר שיש לנו משיכה ספציפית אחד לשני ולא לא הכל עניין של אינטרסים כי שני הצדדים מודעים לעובדה שלא יצא מזה שום דבר זה לא כאילו אני משאירה אותם על מצב של "אולי נצא מתישהו אם תצליח לצאת מהפרינדזון", לא, המצב ברור חד וחלק לכולם שאנחנו ידידים וכל עוד שני הצדדים יודעים ובסדר בהסכמה עם זה הכל טוב חחח