5 תשובות
קטריקס ודורון?
אנונימית
הוא לא טוב ולא מכסה מספיק
שואל השאלה:
חחחחחחחחחחחחחחחח לא
שואל השאלה:
אז על איזה קונסילר את כן ממליצה ?
infaillible של לוריאל יש לו פורמולה ממש טובה וכיסוי מלא