5 תשובות
לא טוב בכלל,לא ממליצה
לא משהו אבל טוב אם את רוצה להתלמד של סמאשבוקס מדהים אני משתמשת בו צמיד
מזעזע
לא טוב
אם את מחפשת קונסילר טוב אני ממליצה לך לקנות את האייג' ריוויינד של מייבלין יש בסופרפארם וזה עולה 45