12 תשובות
לא... זה סתם ילדותי לעשות את זה.. ברור שזה לא הדרך
לא ממש לא
אני גם עברתי חרם רב היסודי
ואני לא מאחלת אך זה לאף אחד גם למי שהשתתף בזה
אני גם עברתי חרם רב היסודי
ואני לא מאחלת אך זה לאף אחד גם למי שהשתתף בזה
שואל השאלה:
^מה?
^מה?
אנונימית
שואל השאלה:
זהו גם לדעתי לא פותרים ביריונות עם בריונות. סתם סיפרתי להם שעברתי חרם בסוף כיתה ג כזה והם אמרו לי כזה שאם הם היו נתקלים בילדים האלה הם היו מתנהגים אליהם בבריונות. והייתי כזה ווטפאק ממש לא. כאילו אני מעריכה אותם אבל לא ככה פותרים דברים כאלה. חוץ מזה שזה היה בגיל 8 ואני בטוחה שלא היה להם כוונה וכמובן שסלחתי להם כבר פעם.
זהו גם לדעתי לא פותרים ביריונות עם בריונות. סתם סיפרתי להם שעברתי חרם בסוף כיתה ג כזה והם אמרו לי כזה שאם הם היו נתקלים בילדים האלה הם היו מתנהגים אליהם בבריונות. והייתי כזה ווטפאק ממש לא. כאילו אני מעריכה אותם אבל לא ככה פותרים דברים כאלה. חוץ מזה שזה היה בגיל 8 ואני בטוחה שלא היה להם כוונה וכמובן שסלחתי להם כבר פעם.
אנונימית
לא אבל לא הייתי מתקרבת
שואל השאלה:
אני לא חושבת שיש לך סיבה לא להתקרב..
אנשים משתנים.
אני בקשר ממש טוב עם חלק מהילדים שעשו עליי חרם בכיתה ד ואני יכולה להגיד לך שהיום הם ילדים מדהימים.
אני לא חושבת שיש לך סיבה לא להתקרב..
אנשים משתנים.
אני בקשר ממש טוב עם חלק מהילדים שעשו עליי חרם בכיתה ד ואני יכולה להגיד לך שהיום הם ילדים מדהימים.
אנונימית
^ זה תלוי מתי.. אם זה קרה בכיתה ד הם באמת היו ילדים קטנים.. אי אפשר לשמור טינה לילדים בני 9.. אבל אם זה משהו שקרה בתיכון כבר לא חושבת שהייתי מסוגלת לחזור איתם לקשר .
שואל השאלה:
האמת שבזה אני מסכימה איתך... אבל החרם שהם עשו עליי זה היה בגילאי ה8 ככה... אז אני לא שומרת להם טינה כי אני יודעת שהם השתנו. בכל זאת. ילדים קטנים הם לא מודעים למעשים שלהם.
אבל אם זה ילדים בתיכון? וואלה האמת שזה בושה. זה כבר גיל עם מודעות ולא צריך להתעלם מדבר כזה...
האמת שבזה אני מסכימה איתך... אבל החרם שהם עשו עליי זה היה בגילאי ה8 ככה... אז אני לא שומרת להם טינה כי אני יודעת שהם השתנו. בכל זאת. ילדים קטנים הם לא מודעים למעשים שלהם.
אבל אם זה ילדים בתיכון? וואלה האמת שזה בושה. זה כבר גיל עם מודעות ולא צריך להתעלם מדבר כזה...
אנונימית
כן.. את צודקת.
כל הכבוד שהצלחת לסלוח❤❤
כל הכבוד שהצלחת לסלוח❤❤
שואל השאלה:
תודה! ❤
תודה! ❤
אנונימית
לא
זה לא תורם לשום דבר
זה לא תורם לשום דבר
באותו הנושא: