8 תשובות
ההייתי דווקא שמחה כי אני אוהבת אותם
מתייחסת אליו רגיל
הייתי מתנהגת כרגיל
כמו שאני תמיד
לא טובה אליו יותר ולא רעה אליו...
תלמיד כמו כולם
כמו שאני תמיד
לא טובה אליו יותר ולא רעה אליו...
תלמיד כמו כולם
מתנהגת כרגיל.. אם רואה שקשה לו או שיש יחס שונה כלפיו מנסה להתקרב ולעזור לו
מתנהגת רגיל, הוא פשוט חבר לכיתה לכל דבר :)
לא הייתי אומרת לו כלום אבל לא הייתי מתחברת אליו
אנונימית
הייתי ממש שמחה והייתי מאוד רוצה שיהיה חבר טוב שלי
הייתי מקבל אותו, אולי כי אני טרנס בעצמי אבל הייתי מקבל כל אחד.
באותו הנושא: