7 תשובות
שטויות לא קרה כלום גם בתחילת השנה את תכירי ותתחברי הכל טוב
הכל טוב
לא ישפיע על כלום את תכירי את כולם מהר או לאט אבל מה שבטוח שתתסדרי
לא ישפיע בכלל. רוב החברים תכירי בתחילת שנה(:
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכולם!! חבל שאני לא יכולה לתת לכולם פרחים:(
תודה לכולם!! חבל שאני לא יכולה לתת לכולם פרחים:(
אומרת מנסיון,
(הייתי בשנת קורונה ומלא לא הגיעו למפגש)
זה לא משפיע בכלל, בדרך ככל עושים לך סיור בבית ספר ומשחק היכרות קטן, ואולי שיחה עם המחנכת..
ילדים ביום הזה בדרך ככל עם חברים שלהם מהבית ספר הקודם. ותמיד תזכרי, השכבה היא גדולה ואין חברים רק בכיתה.
בקשר למחנכת- או שאחד ההורים שלך יעדכן את המורה או שאפילו את תכתבי לה הודעה שלא תוכלי להגיע למפגש
בתצלחה!!!
את יכולה לשלוח לי הודעה בפרטי מתי שבאלך:)
(הייתי בשנת קורונה ומלא לא הגיעו למפגש)
זה לא משפיע בכלל, בדרך ככל עושים לך סיור בבית ספר ומשחק היכרות קטן, ואולי שיחה עם המחנכת..
ילדים ביום הזה בדרך ככל עם חברים שלהם מהבית ספר הקודם. ותמיד תזכרי, השכבה היא גדולה ואין חברים רק בכיתה.
בקשר למחנכת- או שאחד ההורים שלך יעדכן את המורה או שאפילו את תכתבי לה הודעה שלא תוכלי להגיע למפגש
בתצלחה!!!
את יכולה לשלוח לי הודעה בפרטי מתי שבאלך:)
לא הכל טוב, זה בכלל לא משמעותי
באותו הנושא: