5 תשובות
קורה לי בדיוק אותו דבר אחד לאחד מה שאמרת....
תנסי להבין מה הולך דברי איתה על זה
זה קרה לי, תשמעי יכול להיות שעובר עליה משהו, תנסי לשאול אותה עם קרה משהו או שאולי עשית משהו
שואל השאלה:
אבל כיף לי איתה ועם שאר הבנות שבחבורה אני בכלל לא נפגשת כמעט
זה קצת מעליב ופוגע בי אני לא מבינה מה יש לה
אין ממש מה לעשות, כנראה שהיא לא מעוניינת להיפגש איתך. אל תחפרי לה יותר מידי