6 תשובות
תאילנד נראה לי עם מקומות יותר אקזוטים אבל כל אחד לפי דעתו...
ארצות הברית זו חוויה ממש יפה שם אני טסה לשם היום! בפעם השלישית
זה תלוי מה את רוצה
תאילנד כי ככה
אנונימית
תאילנד כי ג'ף סאטור
תלוי מה את יותר אוהבת, בתור אחת שטסה כל שנה לאמריקה זה קניות ומסעדות ובתי מלון טובים
אבל תאילנד שונה לגמרי, בתאילנד זה יותר שייקים פירות אחרים וטעימים קינוחים טובים, ים מהמם
לאן שאת יותר מתחברת תסעי
אבל תאילנד שונה לגמרי, בתאילנד זה יותר שייקים פירות אחרים וטעימים קינוחים טובים, ים מהמם
לאן שאת יותר מתחברת תסעי
באותו הנושא: