12 תשובות
עוד לא עשיתי את העבודה במתמטיקה
להיות תקועה במסגרת הזאת מבלי דרך להתחמק מדי פעם
כיתה י"ב שנה אחרונה וזה..
אני עולה לתיכון
לא עשיתי את העבודה במתמטיקה
אני עם אנשים חדשים לגמרי
אני לא אוהבת אנשים ומקומות ציבוריים
כל הלחץ הנפשי ושיעורים ומבחנים והמצב החברתי והכל ביחד, סיוט
מבחנים במתמטיקה , ילדים חדשים , שיבוץ בכיתות , היועצת , סיגלית ( זאת הפסיכולוגית המפחידה )
אנונימי
שלא תהיינה לי חברות, אני כבר שנה בבית הספר הזה וכולם שם צ'אחרות וערסים...
יהיו לנו תלמידים חדשים ואני בלחץ שיגיעו צ'אחלות
אני מפחדת פחד מוות מצ'אחרות וערסים
להיות בלי מסיכה:(
לא להצליח להתחבר עם אף אחד
שאני לא הצליח בלימודים