8 תשובות
אנשים.
אנשים גם
חרדות, כלומר, אני, המוח והגוף שלי.
ואנשים בבית ספר שמביאים לי את העצבים ואני לא מצליחה להבין איך להירגע כבר ולא לשים עליהם ז_ן
ואנשים בבית ספר שמביאים לי את העצבים ואני לא מצליחה להבין איך להירגע כבר ולא לשים עליהם ז_ן
לימודים, זה שאני עולה לתיכון שנה הבאה והמורים סופר מלחיצים אותנו על זה וכל מיני
אנשים. כמובן.
אני לא שונה מאף אחד פה חחח
אה וגם חרדות, ולימודים כי תיכון זה מתיש
אני לא שונה מאף אחד פה חחח
אה וגם חרדות, ולימודים כי תיכון זה מתיש
בחיים לא חשבתי שבאמת הדבר הזה יעשה לי כל כך רע ולחץ
אבל לימודים.
אבל לימודים.
להרגיש לפעמים פשוט לבד
אנונימית
געגועים בעיקר
והתחושה שלפעמים לא משנה כמה אנשים יהיו סביבי, אני ארגיש לבד
לחץ בלימודים
והתחושה שלפעמים לא משנה כמה אנשים יהיו סביבי, אני ארגיש לבד
לחץ בלימודים
באותו הנושא: