4 תשובות
כן חבל לא היית צריכה לעשות את זה אבל תמשיכי אל תוותרי על זה
השבוע לא הלך לפח, נסי לשלב יותר... 4 קוביות שוקולד זה רק 100 קלוריות, אפשר להכניס אותם לתפריט בקלות...
שואל השאלה:
מזה חבל אני במחזור אני רעבה רציתי שוקולד
מזה חבל אני במחזור אני רעבה רציתי שוקולד
אנונימית
1000 קלוריות זה כלום, אפילו אם את בדיאטה את צריכה לאכול יותר
באותו הנושא: