4 תשובות
כן חבל לא היית צריכה לעשות את זה אבל תמשיכי אל תוותרי על זה
השבוע לא הלך לפח, נסי לשלב יותר... 4 קוביות שוקולד זה רק 100 קלוריות, אפשר להכניס אותם לתפריט בקלות...
שואל השאלה:
מזה חבל אני במחזור אני רעבה רציתי שוקולד
אנונימית
1000 קלוריות זה כלום, אפילו אם את בדיאטה את צריכה לאכול יותר