11 תשובות
לגיטימי מאוד
לגיטימי
בהחלט
מבינה ומתחברת. לגיטימי לגמרי. אבל עדיף שתסבירי לו, שלא יפגע בטעות.
אני כאן כדי להגיד לך שכל הכבוד שאת דואגת לעצמיך
אנונימית
כן ליגטמי אם את לא מרגישה שאת רוצה תקשר הזה אז זה טוב שניתקת קשר
שואל השאלה:
הוא לא מרגיש אותו דבר אז עדיף שלא אסביר לו, פשוט אמרתי לו שזה לא מתאים יותר.. מקווה שיבין
הוא לא מרגיש אותו דבר אז עדיף שלא אסביר לו, פשוט אמרתי לו שזה לא מתאים יותר.. מקווה שיבין
אנונימית
לגיטימי לגמרי!
^^
אז הכל טוב.
את פעלת נכון! בהצלחה בלימודים!
אז הכל טוב.
את פעלת נכון! בהצלחה בלימודים!
אם זה מה שהרגשת שהכי טוב לך אז כן נראה לי
מעיד יותר על החוזק המנטלי שלך מכל דבר אחר
באותו הנושא: